1.0 .. to be continued (Re: dzieki)

Śro, 20 Lis 2002, 20:20:52 CET

On Tue, 19 Nov 2002, Grzegorz Saracki wrote:

> Cześć
>
> Właśnie wyczytałem że jest oficjalne PLD 1.0
>
> Chciałbym podziękować wszystkim którzy przyczynili się do
> tego. Dzięki wam wiele stało się łatwiejsze i przyjemniejsze.
> Odwaliliście kawał profesjonalnej roboty. Oby tak dalej :).
>
> PLD fan

1.0 wychodzi pmożnaby powiedzieć dość dziwnie. Nazwałbym ten sposób ..
ostrożnym. Zasoby final są ale jeszcze ni ma anonsu pozostawiająć nam
furtkę na jakieś drobne poprawki. Wygląda, że ma to swoje dobre strony.
Oficjalny annos wyjdzie jutro (zapewne) a w międzyczaie nastapi jeszcze
kilk drobnych korekt i jeszcze jedna regeneracja iso która bedzie miała
miejsce dzisiaj w nocy.

W korektach iso znajdą się:

1) o rel wyższy poldek z dodatkowym źródłem pakeitów o nazwie ra-updates i
  zakomentowanym ra-updates-features

Wpisy s poldek.conf będa wyglądać tak:

# main packages repository
source = ra			ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i686/PLD/RPMS/

# security updates
source = ra-updates		ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i686/PLD/updates

# non-critical fixes and updates packages wich will be base for next version Ra
source = ra-updates-features	ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i686/PLD/updates-features

2) korekta z usunieciem śladów wucha

Jeśli ktoś miałby propozycje na inną nazwę repozytorium
ra-updates-features czy też informacje o jakiś innych korektach które
powionny wejść _koniecznie_ do 1.0 to prosiłbym .. komentarze, dyskusję
czy informacje.

kloczek