1.0 .. to be continued (Re: dzieki)

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Śro, 20 Lis 2002, 22:04:16 CET

Dnia Wednesday 20 of November 2002 21:41, Tomasz Kłoczko napisał:

> feature jest na pewno mało adekwatne. To co proponujesz wygląda lepiej ale
> zanim zrobię commit na plikach apta i poldka jeszcze poczekam bo może ktoś
> będzie miał lepszą propozycję.
A może ra-security-updates i ra-updates ?

> Z aktualizacji jeszcze dwie rzeczy doszły:
>
> - samba: sec poprawki na potencjalnei zdalne możliwe uzyskanie root-a,
A'propos samby - ostatnio zaktualizowałem (niestety naraz, więc nie wiem co
jest walnięte) samba, samba-common, samba-client, libsmb i całe KDE z 3.0.3
na 3.0.4 i w konquerorze nie działa przeglądanie sieci lokalnej (akurat kompa
z tym błędem mam w pracy - więc zacytuję go z pamięci - błąd uruchamiania
kio_lan). Czy komuś jeszcze nie działa ?

> Ja już mam jeden pakiet z niekrytycznymi zmianami w postaci pakietu z
> modułem do kamerki USB logitecha (wczoraj dostałem coś takiego).
A ja mam pytanie o kernela 2.2 (już pytałem, ale bez odzewu) - czemu moduły
lirca kernel-char-lirc-dev, kernel-char-lirc-i2c i kernel-char-lirc-gpio są
budowane tylko dla kernela 2.4 (tak jest w specu) - zbudowałem je (na
przerobionym specu) dla 2.2 i wygląda, że chyba działają (chciałem odpalić
pilota do karty TV - ale jeszcze nie zdążyłem :-) ) ....... A jeszcze
a'propos pakietów z tftpd - Blues zasugerował żeby tftpd i tftpd-hpa (ten
akurat ja popełniłem :-) poprawić na okoliczność zgodności z utftpd w kwesti
usera z którego to chodzi. Otóż w tftpd i tftpd-hpa jest to user tftp, a w
utftpd jest to user ftp. W zasadzie to pytanie powinno pójść na devel, ale
nie miałem czasu jeszcze się temu przyjrzeć bliżej i popytać innych ... :-)
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzęsista