1.0 .. to be continued (Re: dzieki)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 21 Lis 2002, 09:17:20 CET

On Wed, 20 Nov 2002, Jacek Rzęsista wrote:
> A jeszcze a'propos pakietów z tftpd - Blues zasugerował żeby tftpd i
> tftpd-hpa (ten akurat ja popełniłem :-) poprawić na okoliczność
> zgodności z utftpd w kwesti usera z którego to chodzi. Otóż w tftpd i
> tftpd-hpa jest to user tftp, a w utftpd jest to user ftp.

Nie zrozumiałeś mnie - chodziło mi tylko o grupę, o właściciela katalogu
/var/lib/tftp i takie tam. Ty stworzyłeś, niepotrzebną wg mnie, grupę
tftp...

Inna sprawa, że IMHO tftp-y mogłyby działać z usera ftp, zamiast z
własnego. Ale to już oddzielna historia...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...