Pytania początkującego

Marcin alchemist w op.pl
Czw, 21 Lis 2002, 13:47:11 CET

Witam

W chwili obecnej mam zainstalowany (w domu) RH 7.3 na płycie MSI KT2-Ultra
ARU i dysk (1 szt.) podpięty do FastTrack 133 "Lite". Podczas instalacji dla
RH miałem dyskietkę ze sterownikami Promise 20276 - chciałbym przejść na PLD
bo będzie już 1.0 stabilne do wypalenia na 4xCD tylko pytanie czy bez
problemu zrobię upgrade lub pełną nową instalację na dysku podpiętym do
pseudo-RAIDu?

Drugie pytanie to jak duże są różnice pomiędzy RH 7.x a PLD 1.0? Mam
wydrukowaną część dokumentacji do RH m.in. Getting Started Guide oraz
Reference Guide częściowo przetrawione i nie chciałbym wszystkiego zaczynać
od początku (np. różnice pomiędzy Slackiem a RH są znaczne, dodatkowo np. RH
używa xinetd co było dla mnie początkowo pewną trudnością :-[ )

Trzecia kwestia - jaką polecacie literaturę *po polsku* programowania pod
Linuksem? Czy warto inewstować np. w Symfonię/Pasję C/C++ czy to mija się z
celem?

Marcin