Fochy Squida

Marcin Bukowiecki marcin w dolsat.pl
Czw, 21 Lis 2002, 13:52:22 CET

dnia Thu, Nov 21 2002, Waldemar Buczak napisał:

> oczywiscie trzeba miec na uwadze zasoby systemu
> co do access.log - to raczej nie polecal bym , a jak potem analizujesz
> prace squida?
> co?

Na bierząco tego nie robię. Access.log potrzebny jest mi tylko w przypadku
gdy potrzebuję wyśledzić niepokornego usera - obraźliwy mail, podszywanie się
pod kogoś (np. fotka.pl) itp. No i nieraz boss życzy sobie wiedzieć jaka jest
wydajność proxy.

Do analizy używam squidview, webalizer, własne skrypty.

--
Marcin Bukowiecki