ReiserFS czy JFS

Michał Dawid Listowski pldusers w popis.one.pl
Czw, 21 Lis 2002, 15:16:29 CET

W sumie chcę zainstalować sobie PLD od początku, nowy podział na partycje
i zastanawia mnie jaki rodzaj partycji wybrac. Ext2 raczej odpada ponieważ
przy zaniku prądu potrafił mi z dysku miazgę zrobić, przeniosłem się więc
na ext3. Teraz jednak zastanawiam się pomiędzy ReiserFS i JFS. Który jest
lepszy. Będzie to stacja robocza a nie serwer. Pamiętam że oprócz ext3 był
problem aby z innych systemów plików startowało lilo. Przydały by się
również jakieś uwagi co do działania i szybkości.