Uwagi z instalki "1.0" :)

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Czw, 21 Lis 2002, 14:35:15 CET

Cześć, instalowałem właśnie 1.0 (pakiety z wczoraj - instalka z dysku) i
takie oto mam uwagi:

Jak wybiorę żeby instalował gnome'a, to:

registering /usr/share/omf/galeon/galeon-manual-C.omf

i stoi i nic. Ale się nie zwiesza, ctrl+c normalnie zatrzymuje instalkę.

Przy wyborze kde (prawdopodobnie -admin): konflikt między wu-ftpd a
demonem ftpd wybranym w opcjach pakietów (dla mnie to był pure-ftpd, ale
próbowałem i z pro-ftpd). Wydaje mi się, że kde-admin ma moduł do
wu-ftpd i zależności go automatycznie wybierają, nie sprawdzając czy coś
innego jest wybrane.

Innych błędów póki co nie zauważyłem :) W każdym razie na etapie
instalacji (poza tym, że httpd zaczął się straaasznie długo uruchamiać,
ok 3min na athlonie 2100+ - jak dojdę czy to nie jakiś mój błąd to dam
znać).

Pozdrawiam,
Marcin.