Uwagi z instalki "1.0" :)

Czw, 21 Lis 2002, 15:28:52 CET

On Thu, 21 Nov 2002, Roman Kolasiewicz wrote:

> Witam,

> Strzelam - Revdns.

Też ale tu jest inny byk powodujący to, że DTD potrzebne do obróbki tego
pliku jest ciągniete po cieci. Wyjście jest takei żeby poprawić to żeby
DTD do omf-ów było ciągniete z zasobów lokalnych i/lub żeby samo to dDTD
przenieść do katalogu w którym jest ono szukane pzred siegnieciem po nie
via sieć.

kloczek