ReiserFS czy JFS

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pią, 22 Lis 2002, 19:35:52 CET

On Thu, 21 Nov 2002, Bartosz Taudul wrote:
> xfs. Co prawda dopiero w 2.4 jest, ale na płycie instalacyjnej powinny
> być obrazy bootkietek z tym jądrem. Reiserowi podziękowałem po tym, jak
> na dysku gdzie było 100 mega wolnego zrobił mi plik mający 500 mega.

Jesli plik jest w srodku pusty to jest to calkiem normalne (przynajmniej
dla ext2 czyli dla reisera pewnie tez).

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl