KDE reaguje na złe fluidy?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 23 Lis 2002, 14:11:46 CET

On Sat, 23 Nov 2002 14:00:18 +0100
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl> wrote:

> Nigdy za KDE nie przepadałem, ale chciałem sobie zobaczyć jak to teraz
> wygląda. Zainstalowałem sporo pakietów, odpaliłem i... wywraca mi się
> przy zamykaniu niemal każdego okna. Teraz zainstalowałem świeżą
> maszynkę, ze świeżutkim Ra i dalej to samo. Odpalę kmail, zamknę okno,
> "kmail dostał SIGSEGV". To samo z kcontrol, konquerorem... Co to jest?

Że tak powiem z ciekawości też raz oglądałem sobie to całe kde i miałem
identyczne objawy. PRzy zamykaniu wielu programów wyskakiwała informacja
sigservie. dokładniejszych informacji nie potrafię udzielić (szybko
powróciłem do openbox'a), potwierdzam jednak to co zasygnalizował przedmówca

pozdr.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]