KDE reaguje na złe fluidy?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 23 Lis 2002, 16:46:01 CET

On Sat, 23 Nov 2002 16:17:20 +0100
Tomasz Grobelny <grotk w poczta.onet.pl> wrote:

> Też coś takiego miałem ale to na pewno nie była wersja stabilna tylko CVS
> HEAD pomiędzy 3.0, a 3.1. A o jakiej wersji mowa?

o aktualnej wersji 3.0.4-*. niestety nie posiadam już wyjścia gdb (o ile
dobrze pamiętam, to był sigserv z kdecore.so, wysypywało się coś o glibc i
pthread), coby się podzielić dodtakowymi informacjami, a instalować też nie
zamierzam. najuciążliwsze w tym było to, że po zakończeniu programu trzeba
było zamykac dodatkowe okienko o błędzie. innych negatywnych interakcji nie
zaobserwowałem ;) problem więc jest właściwie błahy i mozsna go śmiało
zignoraować, bo i tak w tym wątku posypią się tylko maile o zawartości
soa#1.

pozdr.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]