Ra+2.4.x

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Nie, 24 Lis 2002, 15:35:19 CET

On Sun, Nov 24, 2002 at 03:28:19PM +0100, Marcin Kurzyna wrote:
>Nio chodzi mo p2p eDonkey2000 - wykorzytuje 3 porty do połączenia z
>klientem, zarówno tcp jak i udp. Teraz mam tak:
[..]
>Ale to oczywiście wyklucza wszystkie inne kompy w lanie...
Czyli działa, tylko nie chcesz pisać 10 regułek dla każdego komputera
tak? Obawiam się, że musisz zrobić pętlę w sh i tyle. W DNAT można podać
zakres adresów, ale AFAIR służy to do robienia prostego load-balancingu
(round-robin), co w tym wypadku mogłoby dać dość ciekawe efekty. ;-)

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>