Ra+2.4.x

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 24 Lis 2002, 15:41:13 CET

> Czyli działa, tylko nie chcesz pisać 10 regułek dla każdego komputera
> tak? Obawiam się, że musisz zrobić pętlę w sh i tyle. W DNAT można podać

Ale zaraz, a mogę zrobić kilka dnatów (jak to ładnie brzmi wypowiedziane
głośno)? Przecierz to co ja tam mam (pozatym, że obcięło końcówkę
linijek przy wklejaniu) to przekierowuje porty na mój komp. Można wpisać
żeby przekierowywał na kilka?

Z tego co rozumiem do tej pory to to:

$ip -A FORWARD -p tcp --destination-port 4661 -d $ja -j ACCEPT
$ip -t nat -A PREROUTING -d $me -p tcp --destination-port 4661 -j DNAT
--to-destination $ja

Przekieruje mi całe wejście z portu 4661 z interfejsu zewnętrznego na
moj komputer w lanie ($me to IP zewnętrzne, $ja to IP wewnętrzne).

M.