Ra+2.4.19 + problemy ...

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 26 Lis 2002, 22:17:37 CET

Dnia Tuesday 26 of November 2002 19:11, Artur Flinta napisał:

> Moje kondolencje ;-) Strasznie stara. Nie wiem, powinna działać :)
No w Ra nowszej nie ma :-) A są gdzieś wystawione pakiety z nowszą ?
Ale skoro ta powinna działać ............. może twórca 2.4-paka (albo ktoś,
kto używa paka z tą wersją alsy) się wypowie :-).

> Może masz acpi wyłaczone na płycie.
Włączone w BIOSie (sprawdzałem). A po modprobe apm komp się już wyłącza :-)

> Ja ładuję z /etc/modules
OK, dopiszę sobie :-)

> Ni emma QT :) Jakoś GTK+2 i Gnome bardziej do mnie przemawiają, może
> dlatego, że są szybsze od poprzednich wersji (przynajmniej Gnome2 :)
Dla mnie Gnome zawsze jakieś takie "niedopracowane" było i mało stabilne
........ A do KDE od samego początku (a zaczynałem na RH 5.0 - wtedy KDE to
było poniżej 1.0 :-) ) mam sentyment :-). Ale to wszystko to kwestia gustu
:-)
Pozdrawiam
Jasio.
--