ALSA i początki

Michał Dawid Listowski pldusers w popis.one.pl
Wto, 26 Lis 2002, 22:21:39 CET

On Tue, 26 Nov 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Niestety nie. Live! miałem przez kilka dni w wakacje, tylko konfiguracja
> mi po nim została. Jeśli nie używasz KDE to polecam ALSE 0.9, ma dużo
> lepsze wsparcie dla Live!.

Używam Wmakera. A pakietów pod 2.2.22 ALSY 0.9 nie znalazłem. W sumie
denerwuje mnie juz tylko to że za każdym uruchomieniem komputera musze
aumixem ustawiać dzięk bo standartowo jest wszystko wyciszone. Wiesz jak
ustawić aby ALSA pamiętała swoje ustawienia.