OT: postgresql vs. M$ SQL ??

Roman Barczyński pld w miech.pl
Śro, 27 Lis 2002, 17:56:45 CET

Dnia 2002-11-27 17:20, Mateusz Korniak napisał:

> Nie możesz porównywac tych przypadków -  byłyby bardziej wiarygodne gdyby
> podmianiono serwer bazy danych i przetestowano wydajność w obu
> przypadkach

czego niestety nie mam czasu zrobić :((
a to co napisałem to była tylko moja opinia - w moim odczuciu tak to
działało - chociaż gdy pisałem system pod MSSQL to zachowywał się
całkiem przyzwoicie, ale wiem i o takim zachowaniu...

> O radykalnej zmianie wydajności mogą decydować 'szczególiki' konfiguracji
> (dotyczy to na pewno PostgresSQL'a i jak i przypuszczalnie MSSQL'a)

jak również szczególiki w pisaniu oprogramowania i tu prędzej trzeba
szukać poprawek zwiększających wydajność bo często wychodzi, że serwer
jaki by nie był jest ok ale programy nieumiejętnie z niego dane wyciągają...

za postgresem przemawia napewno to, że jest free i open, a ponoć i pod
windows ma wyjść (po przez cygwina już działa od dawna...)

romke
--
romke [ pld(at)miech.pl ]
  - Przepraszam bardzo, ale czy dobrze zrozumiałem? Mówimy o Śmierci,

                            Terry Pratchett, "Blask fantastyczny"