[pilne] Serwer NTP?

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Śro, 27 Lis 2002, 18:16:11 CET

Dnia 2002.11.27 16:27:29 +0000, Michał Kochanowicz napisał(a):
> Cześć
>
> Potrzebny mi jest serwer NTP, z którym mógłby sychnronizować się Windows
> 2000. Czy mamy coś takiego? Przeglądałem pakiet ntp, jest tam coś co nazywa
> sie ntpd, ale wydaje mi się że on służy do ustawiania czasu na lokalnej
> maszynie a nie udostępniania czasu. Czy mamy więc jakiś serwer?
>
> Interesuje mnie też skąd można wziąść jakiś serwis dla Windows.
>
> TIA.
>
> Michał

> http://lists.pld.org.pl/

U mnie działa ntpd i aktualizowalem sobie czas na w98 przez odpalanie
malego programu (z tocows'ow) - klienta ntp, dzialalo bez problemu.
Ntpd zluzy do udostepniania czasu , pakiet zawiera rowniez klienta(y)
do stawiania czasu na maszynie z innego servera ntp.

--
+-----------------Grzegorz Saracki aka Sarak-----------------+
| sarak(at)gisz.net.pl, sarak9(at)poczta.onet.pl GG#1343090  |