problem z dostępem (terminal,ftp)

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Czw, 28 Lis 2002, 10:56:30 CET

On Wed, Nov 27, 2002 at 15:57:31 +0100, tomek wrote:
> coś mi się porobiło :/ Objawy są takie: poczta działa, www działa,
> nie można podłączyć przez SSH, ani FTP.
Zagladales do logow?

> Zresetowałem maszynę brutalnie resetem i gdy wstała opisane objawy
> zniknęły. Dzisiaj wróciły.
Po co resetowac brutalnie? Magic SysRq nie dzialal?

> Robię codziennie o 4:30 rano poldek --upgrade-dist, i podejrzewam że coś się mogło
> zupgradeować  - bo niczego innego nie grzebałem.
To chyba nie jest najlepszy pomysl.

> Żeby było ciekawiej, pocztę (zarządzana qmailem) da się ściągać.
A co ma fizyczny dostep do poczty elektronicznej?

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?