FrameBuffer

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Czw, 28 Lis 2002, 17:39:12 CET

Cześć, kilka pyt odnośnie w/w :)

Generalnie to działa bardzo dobrze, ale:

1) Przy starcie poawia się takie coś:
Starting fbset (czy jakoś tak)...................FBIOPUT_VSCREENINFO
invalid argument...........[ZROBIONE]

Co to jest i czy można się jakoś tego pozbyć? Sterownik do karty to
neomagic, a całoś działa na laptopie, o ile ma to jakiekolwiek znaczenie.

2) Co zrobic, żeby jak w lilo wpisze vga=normal, to żeby później fbset
wogóle nie próbował się uruchamiać? Teraz uruchamia się zawsze i jak
chcę zrobić w/o fb to mam brzydki czerwony napis [PROBLEMY] :P

3) Gdzie egzystuje sobie obrazek pojawiający się przy starcie z FB i
czy/jak moge go zmieńić (jakies musi spełniać warunki, etc?) - gdzie
moge o tym doczytać?

Pozdrawiam i TIA,
Marcin.