Z³oty pingwin.

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Czw, 28 Lis 2002, 17:58:14 CET

On Thu, 28 Nov 2002, Micha³ Dawid Listowski wrote:

> W sumie to mo¿e nie zamie¶cili ¿adnych danych poniewa¿ nie mogli z³apaæ
> Kloczka i zapytaæ siê czy zezwala na opublikowanie jego danych.

Próbowali mnie z³apaæ ale szczerze mówi±c jak zacz±³em siê zastanawiaæ nad
tym co im tam podaæ to stwierdzi³em, ¿e 1) nie wiem co na dobr± sprawe
podaæ i/lub ¿e skompletowanie krótkiego acz zwiêz³ego tekstu zajmie mi za
du¿o czaasu, 2) dla kogo¶ kto mia³by siê zetkn±æ z moj± osob± pierwszy
raz poprzez taka prezentacjê g³os odany na mnie by³by (dla mnie
przynajmniej) g³osem tyle¿ ma³o co mniejwiecej wogóle niewa¿nym, a dla
reszty to jedno zdanie jakie jest obecnie przy moim nazwisku powinno
_w zupe³no¶ci_ wystarczyæ. Prostu uwa¿am nieco za krêpuj±ce mówienie o tym
co robiê w kontek¶ci jaki¶ konkursów/klasyfikacji choæ z drugiej strony
rozumiem dobre chêci/motywy/cele owego g³osowania (promocja tego co siê
dzieje w PL).

Po drugie to raczej szykuj±cy listê kandydatów powinni (raczej/jednak)
sami wiedzieæ *dok³adnie dlaczego* kogo¶ chc± widzieæ w li¶cie kandydatów,
a nie ¿eby kandyduj±cy mieli tu mówiæ za co chcieliby byæ wyró¿nieni :).
Wygl±da to do¶æ ma³o powa¿nie .. tak jakby Jasowie pani przed klas±
powiedzia³a "Jasiu dzisiaj mam zamiar postawiæ Ci dobr± ocenê .. wybierz
sobie za co chcesz j± dostaæ" ;-)

Nie ¿eby to by³a jaka¶ krytyka tego konkursu .. raczej uwag± jak
nale¿a³oby do tego podchodziæ ¿eby przy przysz³ych edycjach by³o to
odbierane przez wszystkich naprawdê powa¿nie .. i tu mam raczje namy¶li
tych którzy bêd± potem medytowaæ nad wynikami owego g³osowania :)

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl