Zwiechy PPP

Adam T. grupy w trof.one.pl
Czw, 28 Lis 2002, 18:25:41 CET

W Twoim liście datowanym na 28 listopada 2002 (10:32:35) można przeczytać:

TK> On Mon, 25 Nov 2002, Adam T. wrote:
TK> [..]

TK> Na oko masz nieskonfigurowanego pppd (bez konfiguracji tegoż
TK> można tylko i tak tylko wróżyć z fusów).

TK> kloczek

Jak juz wyzej pisalem to sie dzieje jak uzywam eMula'a. Jesli eMula
nie wlacze to chodzi bez problemow. W takiej konfiguracji mam serwa od
poczatku wrzesnia i chodzi OK. Tylko cos ten eMule wywala.
W logach jest to co podalem i nic wiecej

--
Adam T.
|> adam w trof.one.pl || adamtrof w plusnet.pl || reex w go2.pl <|