PLD a karty z VIVO

Czw, 28 Lis 2002, 18:13:32 CET

On Wed, 27 Nov 2002, Marcin wrote:

> Witam Polerujących
>
> Zamierzam kupić kartę VGA z możliwością nagrywania (VIVO) np. ATi Radeon
> 9000 Pro VIVO (lub GF4 MX [440 | 460] VIVO) i pytanie jak sobie poradzi PLD
> z przechwytywaniem sygnału IN PLD?
> AFAIK są na http://dri.sourceforge.net/ oraz http://gatos.sourceforge.net/
> info, że to (chyba) da się zrobić z ATi tylko pytanie - czy ktoś z PLD-Team
> to już robił?
>
> BTW nie chcę wtopić jak z Promise FastTrack "RAID" i wolę zapytać przed
> kupnem takiego "cudaka" ;-)

Radeon 9k pro chodzi na kompie stojącym jakeiś dwa metry odemnie .. na
seryjnych pakeitach z dystrybucji (XFree86 ma patche do Radeonów).

Z FT yto też nie tyle wtopa co rzecz jeszcze do opracwanai (na tym samym
kompie .. dwa metry odemnie też jest FT na płycie Asus P4B533 :)
Niemniej o ile kumpel się tym nie zamnie lub ktoś stąd (czy choćby Ty) to
ja sam będe mógł się tym zająć dopiero w koło niedzieli :)
Także jezlei masz do tego monetu czas to chćby poguglaj za jakimiś
źródłami sterowniak pod 2.2 i/lub zorientuj się jak tio wygląda z kernelem
2.4 (zdaje się że jest już firmowo albo tuż pod rąką bo widziałem że
Michał ostanio dodawał wsparcie do FT w instalatorze :)

kloczek