PLD a karty z VIVO

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 28 Lis 2002, 19:30:07 CET

On Thu, 28 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 27 Nov 2002, Marcin wrote:
[..]
> Z FT yto też nie tyle wtopa co rzecz jeszcze do opracwanai (na tym samym
> kompie .. dwa metry odemnie też jest FT na płycie Asus P4B533 :)
> Niemniej o ile kumpel się tym nie zamnie lub ktoś stąd (czy choćby Ty) to
> ja sam będe mógł się tym zająć dopiero w koło niedzieli :)
> Także jezlei masz do tego monetu czas to chćby poguglaj za jakimiś
> źródłami sterowniak pod 2.2 i/lub zorientuj się jak tio wygląda z kernelem
> 2.4 (zdaje się że jest już firmowo albo tuż pod rąką bo widziałem że
> Michał ostanio dodawał wsparcie do FT w instalatorze :)

Tylko jest klopot z tym sterownikiem od FT, bo zawiera plik binarny .o
bez zrodel i nie wiadomo czy wogole te sterowniki mozna rozpowszechac, a
jesli tak to osobno, nie laczac ich z kodem na GPL, do ktorego mamy
obowiazek posiadania i dystrybuowania zrodel przeciez...

To mniej wiecej to samo, dlaczego kernel-video-nvidia
nie moze byc w kernel.spec.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-