PLD a karty z VIVO

Czw, 28 Lis 2002, 20:09:32 CET

On Thu, 28 Nov 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> [..]
>
> Tylko jest klopot z tym sterownikiem od FT, bo zawiera plik binarny .o
> bez zrodel i nie wiadomo czy wogole te sterowniki mozna rozpowszechac, a
> jesli tak to osobno, nie laczac ich z kodem na GPL, do ktorego mamy
> obowiazek posiadania i dystrybuowania zrodel przeciez...

O ile to jest kod do samego protka kontrolera i/lub jego mikrokod to nie
ma tu możliwości złamanai GPL.
Takich kawałałków w postaci dump tablic w źródłach kernela w
których na dobrą sprawe niewiadomo co jest znajdziesz
conajmniej kilkanaście do kilku typów urządzeń.
W takim wypadku porównanie do sterówników NV też nie będzie poprawne.
W takim też wypadku o tym co z tym mozna robioć powinna IMHO na
oko decydować tyko licencja na rozprowadzanie tego kodu.

kloczek