KDE 3.1 i i18n :-)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pią, 29 Lis 2002, 01:28:59 CET

On Fri, Nov 29, 2002 at 01:08:16AM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> To sobie je miej ale nie zapominaj ze one sa tylko dla packagers, dopoki nie
> ma release, a rc4 nigdy nie zostalo wydane!
No to następnym razem wrzucając takie źródła do CVS dopisz że nie są
publiczne. Skąd ja mogłem wiedzieć że nagle któreś kolejne RC przestało
być publiczne?

> I nie robia announce, wiec nie mamy prawa ich wydawac.
Bez jaj. Leża w CVS. Są na GPL. Mogę sobie zapakować i nazwać pakiety
KDE-4.

> Pewnie nic, tylko bylby zly ze takie cos zrobilismy. Jak ze to moj dobry qmpel
> z pewnoscia i ja bylbym smutny. Ale w sumie to nie ma znaczenia. Znam Dirka
> wiec pewnie nei zabralby konta na ktown.
Well... co ma twoje konto na ktown do tego co ja pakietuję? Z resztą w
każdej chwili mogę wstawić do macros:
%distribution MDK

> Tak i potem ludzie paraduja jak Jacek i mowia ze maja kde 3.1, sorki, ale to
> jest marketing, nie ma kde 3.1 dopoki nie ma announce i to naprawde nikogo
> nie obchodzi ze tam bylo rc3 jak wszyscy beda mowic ze w PLD to juz jest 3.1.
OK, spoko. Od teraz to są moje prywatne zasoby i nie powinno cię
interesować co w nich jest i jak się nazywa. Nie będę tutaj więcej pisał
co tam jest. Jak chcesz mogę ograniczyć dostęp do katalogów per IP.

> Po za tym umowa dla mnie cos znaczy, jak zgodzilem sie w imieniu pldna
JAKA UMOWA???

> respektowanie KDE Binary Packaging Policy, to nie chcialbym zeby ktokolwiek z
> PLD to zrywal.
W czyim imieniu??? Pierwsze słyszę. Więc nie oczekuj że będę
przestrzegał umowy o której nawet nie słszałem. Jeśli faktycznie te
tarballe objęte są jakąś umową to informuj o tym przy ich wrzucaniu.
Pozatym jest to dość irytujące, aczkolwiek mało skuteczne ograniczenie,
zawsze można to samo pociągnąć z CVS.

> Gdyby napisali announce byloby ok, nie bylo announce do rc4, zatem nie mamy
> prawa wystawic tych pakietow.
Spoko, nie będzie. A prawo możemy mieć, wystarczy pociągnąć je z CVS. Z
resztą szczerze wątpię czy wobec licencjonowania zawartości na GPL można
ograniczyć wykorzystanie tych tarballi.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--