SAMBA - polskie znaki itd....

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Pią, 29 Lis 2002, 10:43:57 CET

Dnia czw 28. listopad 2002 17:09, Wernii napisał:
> Witam
>
> Mam maly problem ze SAMBA opisze o co chodzi:

[...]
> doszedlem to samba koduje znaki  w ISO8859-2 a przez ftp to CP1250.

Jeśli dobrze zrozumiałem to problem nie jest w sambie tylko w tym,
że przez ftp jest to zapisywane w CP1250.
W związku z tym wydaje mi się, że te wszystkie podpowiedzi dotyczące
samby nie poomogą nic.
A jak wyświetlają się te pliki jak przeglądasz je pod konsolą?

Grzegorz Pietrzak