KDE 3.1 i i18n :-)

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Pią, 29 Lis 2002, 11:59:16 CET

Michal Kochanowicz (Friday 29 of November 2002 01:28):
> No to następnym razem wrzucając takie źródła do CVS dopisz że nie są
> publiczne. Skąd ja mogłem wiedzieć że nagle któreś kolejne RC przestało
> być publiczne?
A widziales release? Dopoki nie bedzie relese nie mozemy nic wystawic. Zatem
domyslnie przyjmujemy, ze zadne rc nie jest publiczne.

> Bez jaj. Leża w CVS. Są na GPL. Mogę sobie zapakować i nazwać pakiety
> KDE-4.
Nie mozesz, bo ich nie ma, leza w cvs bo dostalismy je wczesniej jako
packagers.

> Well... co ma twoje konto na ktown do tego co ja pakietuję? Z resztą w
> każdej chwili mogę wstawić do macros:
To ze z tego konta dostaje dostep do pakietow wczesniej.

> OK, spoko. Od teraz to są moje prywatne zasoby i nie powinno cię
> interesować co w nich jest i jak się nazywa. Nie będę tutaj więcej pisał
> co tam jest. Jak chcesz mogę ograniczyć dostęp do katalogów per IP.
Spox, chodzi o to, zeby nie wpadaly w rece userow ogolnie.

http://www.kde.org/packagepolicy.html

> W czyim imieniu??? Pierwsze słyszę. Więc nie oczekuj że będę
> przestrzegał umowy o której nawet nie słszałem. Jeśli faktycznie te
> tarballe objęte są jakąś umową to informuj o tym przy ich wrzucaniu.
> Pozatym jest to dość irytujące, aczkolwiek mało skuteczne ograniczenie,
> zawsze można to samo pociągnąć z CVS.
Watpie zeby wszyscy userzy nagle rzucili se do cvs i zaczeli sciagac. Jesli
chodzi o umowe, to sam sie przeciez starales o konto dla packagerow an ktown,
czyz nie? Wydalo mi ssie to oczywiste ze zapoznales sie z packaging policy,
bo tylko tam jest wzmianka o mozliwosci otrzymania takwoego konta.
Zreszta ZTCP wyraznie pisalem na devel, ze te pakiety nie maja sie prawwa
nigdzie ukazac, jesli na kde.org nie bedzie announce.

> Spoko, nie będzie. A prawo możemy mieć, wystarczy pociągnąć je z CVS. Z
> resztą szczerze wątpię czy wobec licencjonowania zawartości na GPL można
> ograniczyć wykorzystanie tych tarballi.
Mozna ograniczac, po prostu tych tarballi nie ma dla wszystkich tylko sa dla
packagerow, czyli tak jakby ich nie bylo. Wrzucalem do repo, zeby wszyscy
developerzy mieli dostep.
--
Piotr Szymanski