3com i myszka USB

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 29 Lis 2002, 15:56:02 CET

On Fri, Nov 29, 2002 at 03:21:17PM +0100, Michał Wcisło wrote:
> Cześć pld-users-pl,
>
>   Mam dwa pytania:
>         Jak zainstalować myszkę usb => próbowałem
>         ln -s /dev/usb/-ttyUSB1 /dev/mouse
>         ale gpm napisał że nie nie ma /dev/mouse

Dla kernela 2.4.x (w 2.2 nie używałem USB)

w /etc/modules.conf:
alias usb-controller usb-uhci

Potem:
depmod -a
modprobe input
modprobe mousedev
modprobe usbmouse

Da sie to zautomatyzować poprzez dodatkowe wpisy w modules.conf oraz
pakiet hotplug (ale niestety nie ma go na FTP).

Jeśli masz devfs, to w /dev/input powinno się pokazać urządzenie "mice".
Jeżeli nie używasz devfs, to będziesz musiał to urządzenie zorbić przy
użyciu mknod, ale nie znam odpowiednich numerków.

Mogłem też o czymś zapomnieć.

Pozdrowienia,
	Jacek