Nagrywanie powyżej 703MB (80 min) na CD-R

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 30 Lis 2002, 00:46:40 CET

Dnia pią 29. listopad 2002 22:28, Robert R. Wal napisał:
> On 02.11.29 Łukasz Maśko pressed the following keys:
>
> Po pierwsze, to trzeba używać -overburn. Po drugie, jak kiedyś się
> bawiłem płytkami 90 i 99 min, to trzeba je było wypalać w DAO. cdrecord
> standardowo wypala w TAO

O -overburn to już wiem, wygooglałem sobie. Ale to DAO... może ktoś wie, jak
zmusić xcdroast-a do wypalania DAO a nie TAO, zwłaszcza przy tworzeniu
obrazu w locie? Ewentualnie jaka jest do tego opcja dla cdrecord?
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537