PLD a karty z VIVO

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 30 Lis 2002, 12:04:54 CET

On Fri, Nov 29, 2002 at 11:20:02PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> To już niezupełnie jest prawdą. Najnowsza wersja sterowników firmy ATI
> (czyli 2.5.1), która wyszła dziś obsługuje również karty ,,Powered by ATI''.
> http://pdownload.mii.instacontent.net/ati/drivers/410251-420251.html

Mimo wszystko zawiodłem się na ATI. Pozbyłem się rivy TNT, bo do niej
były sensowne tylko binarne drivery, a ATI dawało nomalne wsparcie dla
Linuksa. A teraz się okazuje, że nie ma dobrych driverów nawet do mojego
Rage 128, a do nowszych kart ATI są nieby dobre, ale binarne --- czyli
ATI zeszło do poziomy nVidii :-(((

Czy jest wogóle jakaś dobra (w miarę nowoczesna) karta z TV-out i 3D,
do której byłyby normalne sterowniki pod Linuksa?

Pozdrowienia,
        Jacek