[robert.goliat@ld.mofnet.gov.pl: [linux] Linux i RAID5 na IDE ...]

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 30 Lis 2002, 21:47:37 CET

On Sat, 30 Nov 2002 bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl wrote:
> No właśnie, czy PLD w kwesti RAIDa jakoś wię wyróżnia od innych
> dystrybucji?

W jednej firmie stawiałem maszyne - wymaganie było, żeby stanął tam RAID1
softowy. Koleś, który miał to nadzorować powiedział, że "się namęczę, bo
on już próbował robic to na wielu dystrybucjach i tylko " chyba " debian
to miał w instalatorze a i to jakoś źle zrobione".

Zainstalowałem PLD. raid1 był podczas isntalacji wybrany... Może fakt, żę
nie było to tak łatwe jak wybór normalnej instalacji ale poszło
bezproblemowo (malekith - na zlocie otrzymasz obiecane pyfo za właśnie
tego raid-a :)  ).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...