KDE 3.1 i i18n :-)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 30 Lis 2002, 23:03:25 CET

On Sat, Nov 30, 2002 at 10:21:36PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:
> a są one używane przez kde, gdy uzytkownik chce zmienić wygląd kursora z
> poziomu kcontrol. Wtedy to dany wybrany font-kursor jest kopiowany do
> ~/.kde/share/fonts/override/cursor.pcf.gz i jest na nim wykonywany
> mkfontdir. Następnie podczas startu - skrypt startkde dodaje go do fpath.
Dla mnie to rozwiązanie jest chore. Nie wiem co sprawia, że aby zmienić
kształt kursora trzeba kopiować pliki z fontami i restartować
środowisko, ale jest to chore.

> To, co obserwuje teraz kolega Jacek to efekt zbudowania pakietu z
> rozgrzebanego speca, którego to nie pozwolono mi dokończyć. Na dodatek
Twój spec miał taki feature, że zainstalowanie z niego kdm pwodowało
utratę lokalnego dostępu do maszyny. Lokalnie można było go odzyskać
jedynie robiąć restart, i pomijając kdm przy podnoszeniu systemu.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--