KDE 3.1 i i18n :-)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 30 Lis 2002, 23:35:49 CET

Dnia Saturday 30 of November 2002 23:03, Michal Kochanowicz napisał:
(...)
> Dla mnie to rozwiązanie jest chore. Nie wiem co sprawia, że aby zmienić
> kształt kursora trzeba kopiować pliki z fontami i restartować
> środowisko, ale jest to chore.

Zrób lepsze

(...)

> Twój spec miał taki feature, że zainstalowanie z niego kdm pwodowało
> utratę lokalnego dostępu do maszyny. Lokalnie można było go odzyskać
> jedynie robiąć restart, i pomijając kdm przy podnoszeniu systemu.

1. Czy spec ten miał całkowity release?

2. Czy negujesz w ogóle to, że kdm powinien kdmrc trzymać w /etc/X11/kdm?
- bo właśnie to, że tymczasowo zamieniłem między sobą położenie kdmrc i
symlinka do kdmrc spowodowało infinite loop w przypadku automatycznego
upgrade i w efekcie brak pliku kdmrc, co w efekcie powoduje to, o czy
piszesz. Ale Ty oczywiście nadal twierdzisz, że to przez findwm albo xset
fp rehash - tak?

3. Czy -r DEVEL znaczy -r STABLE ??? Czy nie przyszło Ci do głowy
obejrzenie speca przed zbudowaniem pakietu i zhwila zadumy nad
ewentualnymi tródnościami w przypadku standardowego upgrade?? Dlaczego
tak mało od siebie wymagasz? Tak bardzo spieszyło Ci sie do wystawienia
paczek na ftp i zbierania gratulacji za "OGROM PRACY, KTORY W TO RELEASE
WŁÓŻYŁEŚ" a przy okazji narażenie DJ_UrBaN'a na ewentualne
nieprzyjemności?

4. Wreszcie - czy mimo Twoich niewątpliwych zasług dla pldowego kde/qt -
mam Ci wyliczyć błędy, które popełniłeś?? Czy o to tutaj chodzi?

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl