KDE 3.1 i i18n :-)

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Sob, 30 Lis 2002, 23:21:33 CET

Michal Kochanowicz (Saturday 30 of November 2002 23:03):
> Dla mnie to rozwiązanie jest chore. Nie wiem co sprawia, że aby zmienić
> kształt kursora trzeba kopiować pliki z fontami i restartować
> środowisko, ale jest to chore.
No to bij Xfree :), tak zaprojektowali, ze kursor jest wczytywany z cursor.pcf
i znikad indziej. Na kde-devel widzialem pacze aktywujace obluge zmiany
kursora w biegu w qt, ale zostaly one wprowadzone dopiero do qt-copy, ktore
trafi na devel po wyjsciu kde 3.1. (i na devel trafi tez kde z mergnietym
kgroupware_branch, czyz to nei super??)

> Twój spec miał taki feature, że zainstalowanie z niego kdm pwodowało
> utratę lokalnego dostępu do maszyny. Lokalnie można było go odzyskać
> jedynie robiąć restart, i pomijając kdm przy podnoszeniu systemu.
Widziales devel2? Mnie dziala bezproblemowo, a tamta wpadka z findwm i fontami
itp. to naprawde nie powod zeby rzucac sie z piesciami, a ZTCP w tym liscie
lezalo tyle przeklenstw ze szkoda gadac, przeciez sam zrobiles kilka bleedow
w paczach do kde i _nikt_ nie krzyczal do Ciebie, a z pewnoscia nie
potraktowal cie tak jak ty Adama. Spec z devel2 jest naprawde dobry i z niego
bedzie kde budowane do ac jesli dobrze pojdzie, o kde w ac sie jeszcze zdarzy
okazja do pohgadania na pld-devel.

--
Piotr Szymanski