Zwalony PHP??

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Śro, 2 Paź 2002, 11:54:56 CEST

Cześć

Właśnie zupgrejtowałem PHP z wersji 4.1.x do 4.2.3-2 i jest problem.
Mianowicie PHP przestał rozumieć argumenty przekazywane kolejnym plikom,
np: costam.php?lang=pl&action=teraz
Zmienne lang i action są puste. W starej wersji wszystko było OK.
Dla lepszego zobrazowania polecam
http://www.selecta.pl/selecta/?lang=pl&plik=onas&akcja=onas

Poza tym w pakiet php-pear nie zawiera żadnego pliku tylko strukturę
katalogów.

W związku z tym mam ogromną prośbę do tych co mają jeszcze pakiety z php
4.1.x o udostępnienie lub poprawienie nowej wersji. Osobiście słaby się
czuje w PHP i wole to zostawić komuś bardziej kompetentenu do naprawy.

Pozdrawiam.
Michał Zawalich