Zwalony PHP??

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 2 Paź 2002, 12:10:23 CEST

On Wed, Oct 02, 2002 at 11:54:56AM +0200, Michal Zawalich wrote:
> Cześć
>
> Właśnie zupgrejtowałem PHP z wersji 4.1.x do 4.2.3-2 i jest problem.
> Mianowicie PHP przestał rozumieć argumenty przekazywane kolejnym plikom,
> np: costam.php?lang=pl&action=teraz
> Zmienne lang i action są puste. W starej wersji wszystko było OK.
> Dla lepszego zobrazowania polecam
> http://www.selecta.pl/selecta/?lang=pl&plik=onas&akcja=onas

z http://www.php.net/ChangeLog-4.php
Version 4.2.0
22-Apr-2002

* ATTENTION!! register_globals defaults to 'off' now !!!

Więc popraw sobie konfigurację albo popraw skrypt.

> Poza tym w pakiet php-pear nie zawiera żadnego pliku tylko strukturę
> katalogów.

php-pear został obdarty na maksa z plików na rzecz budowy ich z osobnych
źródeł.
Zainstaluj potrzebne Ci php-pear-*
> W związku z tym mam ogromną prośbę do tych co mają jeszcze pakiety z php
> 4.1.x o udostępnienie lub poprawienie nowej wersji. Osobiście słaby się
> czuje w PHP i wole to zostawić komuś bardziej kompetentenu do naprawy.

Nie ma nic do poprawiania, trzeba tylko dokonfigurować/doinstalować co
nieco.

Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/