Postgresql i sortowanie 'po polsku'

Bartek Szady bszx w bszxdomain.EDU.eu.org
Czw, 3 Paź 2002, 08:47:50 CEST

On Wed, 2 Oct 2002, Hubert depesz Lubaczewski wrote:

> wy*ebać postgresql'a pld'owego bo jest maksymalnie sp*ony, starałem się
> wpłynąc na team, ale dostałem odpowiedzi:

Mysle ze tak zle nie jest.

Wczoraj zmusilem postgresa do poprawnego sortowania po polsku.
Zeby to dzialalo trzeba ustawic locale na polskie przed initdb ( ustawilem
LANG=pl_PL). Skrypt startowy uruchamia initdb przez su - co powoduje ze
locale ustawione na roocie nie ma znaczenia (troche czasu stracilem na
skrobanie sie w glowe zanim to zauwazylem).
Wystarczylo dopisac LANG=pl_PL do .profile uzytkownika postgres,
wystartowac postgres na pustej bazie ( zeby initdb sie wykonalo) i
sortowanie zaczelo dzialac.

	Bartek Szady