Postgresql i sortowanie 'po polsku'

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Czw, 3 Paź 2002, 09:45:11 CEST

On Thu, Oct 03, 2002 at 08:47:50AM +0200, Bartek Szady wrote:
> Wystarczylo dopisac LANG=pl_PL do .profile uzytkownika postgres,
> wystartowac postgres na pustej bazie ( zeby initdb sie wykonalo) i
> sortowanie zaczelo dzialac.

ależ oczywiście. tyle tylko, że w/g mnie to nie ma najmniejszego sensu.
po to biorę bazę z rpm'a aby po wykonaniu /etc/rc.d/init.d/postgresql
init mieć *działającą* bazę. a ta wygenerowana przez pld.rpm nie jest
działająca.

jak mam sobie wszystko sam robić (chociażby to ustawiania locale) to
wolę od razu użyć źródeł. przynajmniej nie będę miał takich śmiesznostek
jak /usr/share/doc/postgre*/contrib/
spakowane źródła, bez nadrzędnych makefile'ów. i po cholerę je dorzucać?

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam