Postgresql i sortowanie 'po polsku'

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Czw, 3 Paź 2002, 12:37:58 CEST

On Thu, Oct 03, 2002 at 10:34:20AM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> Ale ty naprawdę nie rozumiesz, że nie każdy rozumie "działająca baza"
> tak jak ty? Nawet jeśli chodzi o ustawienie locale, to nie każdy
> użytkownik PLD musi chcieć pl_PL. Obsługa kodowań/locale w Postgresql
> jest chora, ale to nie nasza wina. I nie możemy z tego powodu wszystkich
> użytkowników PLD zmuszać do używania polskiego sortowania.

rozumiem, że nie każdy rozumie tak jak ja. argumenty czemu uważam, że
jest to chore już podawałem, i nie chce mi się powtarzać. od postgresql'a
z pld trzymam się z daleka, a po ostatnich przebojach z nim w ogóle
nawet na niego nie patrzę. szkoda - bo utrudnia to instalowanie innych
rzeczy które wymagają choćby bibliotek, ale trudno.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam