Postgresql i sortowanie 'po polsku'

Czw, 3 Paź 2002, 14:06:56 CEST

Hubert depesz Lubaczewski <depesz w depesz.pl> writes:

> rozumiem, że nie każdy rozumie tak jak ja. argumenty czemu uważam, że
> jest to chore już podawałem, i nie chce mi się powtarzać. od postgresql'a
> z pld trzymam się z daleka,
Dobra, teraz jest tak:
[root w dora misiek]# /etc/rc.d/init.d/postgresql start
Postgresql database not initialized. Try "/etc/rc.d/init.d/postgresql init" before start.
[root w dora misiek]# /etc/rc.d/init.d/postgresql init
Specify encoding for pgsql database (eg: LATIN2, KOI8) [UNICODE]: <tu mozna wklepac>
Creating initial postgresql database usinc UNICODE encoding........[  ZAJETY  ]
[...]

dobrze już?

> a po ostatnich przebojach z nim w ogóle
> nawet na niego nie patrzę. szkoda - bo utrudnia to instalowanie innych
> rzeczy które wymagają choćby bibliotek, ale trudno.
Co tam jeszcze jest źle (poza contribem/brakiem Makefileów)?

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux