Plik konfiguracjny w X-CD-Roast

Sob, 5 Paź 2002, 13:13:48 CEST

Witek Kręcicki <adasi w grubno.da.ru> writes:

> directory)

> rozwiązaniu problemu :)
> Mozesz zrobic echo $CONFIG_DIR ?
Jak dla mnie to jest poważnie porąbany pomysł z homedirowym konfigiem
dla xcdroasta.

W konfigu są userzy, którzy mają dostęp do tego programu, a jeden
z xcdroastowych programów powinien być suidowalny/mieć dostęp
do /dev/xyz. Teraz każdy user może mieć swój własny konfig, a tym
samym _każdy_ ma dostęp do nagrywarki.

Proszę _wywalić ten patch_.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux