Plik konfiguracjny w X-CD-Roast

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 5 Paź 2002, 15:00:39 CEST

----- Original Message -----
From: "Arkadiusz Miskiewicz" <arekm w pld-linux.org>
Witek Kręcicki <adasi w grubno.da.ru> writes:

>Jak dla mnie to jest poważnie porąbany pomysł z homedirowym konfigiem
>dla xcdroasta.
>
>W konfigu są userzy, którzy mają dostęp do tego programu, a jeden
>z xcdroastowych programów powinien być suidowalny/mieć dostęp
>do /dev/xyz. Teraz każdy user może mieć swój własny konfig, a tym
>samym _każdy_ ma dostęp do nagrywarki.
>
>Proszę _wywalić ten patch_.
Juz wyjasnialem to na #pld ale jeszcze raz tu: plik z /etc pozostaje bez
zmian. Patch dotyczy tylko pliku xcdr098.cfg ktory (jak sie domyslam, nie
uzywam tego) zawiera konfiguracje uzytkownika. Poprawiony patch powinien
dzialac, a zmienia on ~/.xcdroast/ na ~/$CONFIG_DIR/xcdroast jezeli env
CONFIG_DIR jest ustawiony
WK