AVP mail antyvir i postfix

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Wto, 8 Paź 2002, 18:28:38 CEST

Cześć Michał,

8 października 2002, 18:17:50, napisał(e/a)ś:
MK> Teraz to już problem z AVP. Sprawdź czy masz uruchomionego demona, itp.
MK> Spróbuj coś zeskanować z palca przy uzyciu tego programiku.

Skaner działa oki - ładnie ładuje bazy i przelatuje wskazane katalogi
- może kwestia konfiguracji kavkeepera - używałem do tego celu strony
może tam coś źle dałem -> w masce * a dalej wg uznania remove itp

Sender mailer: smtp:localhost:10026

reszta tak samo
host: prestige
 itp

Może coś tu nie tak ?

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl