AVP mail antyvir i postfix

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Wto, 8 Paź 2002, 19:06:57 CEST

Cześć Michał,

8 października 2002, 18:28:38, napisał(e/a)ś:
MW> Cześć Michał,

MW> Skaner działa oki - ładnie ładuje bazy i przelatuje wskazane katalogi
MW> - może kwestia konfiguracji kavkeepera - używałem do tego celu strony
MW> może tam coś źle dałem -> w masce * a dalej wg uznania remove itp

MW> Sender mailer: smtp:localhost:10026

MW> reszta tak samo
MW> host: prestige
MW>  itp

MW> Może coś tu nie tak ?

Chyba jednak wina była w konfigu postfixa :
miałem soft_bounce=no i przez to coś mu nie pasowało z lokalnymi
dostawami.

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl