Docbook - poczatki

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 9 Paź 2002, 10:47:26 CEST

On Wed, Oct 09, 2002 at 09:32:00AM +0200, Adam Piatyszek wrote:

> Ale tego nie ma na ftp.pld.org.pl. Jest tylko wersja 1.0-8.

Zainstaluj sobie rpm-build-tools i wykonaj
builder docbook-dtd412-xml.spec

> Mam recznie zakomentowac?

O ile SGMLDECL nie jest tam zakomentowane to zakomentuj.
Komentarze robi się przez otoczenie komentowanego teksu dwoma minusami:
-- foo --

> ???

Używam openjade innego niż jest na ftp.pld.org.pl.
O ile w tym pliku jest SGMLDECL to potraktuj je tak jak wyżej.

--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/