Docbook - poczatki

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Śro, 9 Paź 2002, 13:11:08 CEST

On  9 paź 2002, Artur Frysiak wrote:
> On Wed, Oct 09, 2002 at 09:32:00AM +0200, Adam Piatyszek wrote:
> Zainstaluj sobie rpm-build-tools i wykonaj
> builder docbook-dtd412-xml.spec

OK. Zgadza sie. W CVSie byla wersia 1.0-10

> O ile SGMLDECL nie jest tam zakomentowane to zakomentuj.

Zakomentowalem.

> Używam openjade innego niż jest na ftp.pld.org.pl.
> O ile w tym pliku jest SGMLDECL to potraktuj je tak jak wyżej.

Tu tez zakomentowalem. I zadzialalo!!! Dzieki. Ale dlaczego to nie jest
zakomentowane (wyrzucone) ze stabilnej paczki? I ewentualnie jezeli ma
tak byc to w jakim celu? Laik probujacy zrobic sobie jakas dokumentacje
nie bedzie wiedzial co jest nie tak (patrz na mnie i liczbe maili w tym
watku :-)

Pozdrawiam,

ediap

--
Adam Piatyszek
Institute of Electronics and Telecommunications