Kto używa evolution?

Czw, 10 Paź 2002, 15:21:23 CEST

wrobell <wrobell w ite.pl> writes:

> Buhahahaha! :-) Nie wiem jak ty to robisz, ale używam trójcy
> fetchmail/procmail/mutt od ponad 4 lat, segfaultem mnie żaden
> z tych programów nigdy nie przywitał, nie mówiąc o utraconych mejlach.
Też używam choć fetchmail/procmail/gnus i jest ok poza tym, że
procmail czasami segfaultuje ale to w zupełnie innej sytuacji
(gdy ściągasz coś fetchmailem i ubijesz gada przez ctrl+c, a procmaila
mam wołanego z fetchmaila jako:
user misiek is misiek here mda "/usr/bin/procmail -d %T"
nie debugowałem).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux