Kto używa evolution?

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Czw, 10 Paź 2002, 13:40:10 CEST

Witajcie!
Poszukuję ludzi, którzy używają evolution w celu wymiany doświadczeń ;>
Chodzi o to, że mi bardzo wiele rzeczy nie działa i zastanawiam się czy
tylko mnie. Oto lista:
1) wstawianie pliku tekstowego zawierającego pliterki (także sygnaturki)
powoduje ustawienie kodowania na UTF-8 == niezgodne z netykietą (bug
#381 na naszym BTS)
2) Próba edycji filtrów (Narzędzia-> Filtry...) kończy się porażką. Nic
nie można zmienić a na koniec jeszcze SEGV. (bug #384)
3) Evolution nie wycina automatycznie sygnaturek przy odpowiadaniu.
4) W KMail jest tak, że zaznaczam _fragment_ wiadomości, na który chcę
odpowiedzieć i tylko ten _fragment_ jest cytowany w odpowiedzi. Ja tak
chcę w Evolution.

Część problemów będzie wymagała zapewne naszego czynnego udziału w
dyskusjach na liście developerów evolution. Jeśli ktoś wie, że cośtam
zostało poprawione w GNOME2 to niech mi powie :>

Kto chętny do pomocy ? A może tylko mnie nie działa ?

PS: Jak tak dalej pójdzie to zacznę mówić, że PLD nadaje się tylko na
serwer :/, i ten list to pierwszy krok. Znajdzie się chodź jeden user
evolution czy nie ?
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]