Kto używa evolution?

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Czw, 10 Paź 2002, 14:45:02 CEST

W liście z czw, 10-10-2002, godz. 14:10, wrobell pisze:
> On Thu, Oct 10, 2002 at 01:56:59PM +0200, Marcin Wojtczuk wrote:
> [...]
> 1200?  Phi...
>
> Mutt.

Zapomniałem dodać, że oczywiście fetchmail ani procmail nie wchodzą w
grę. Nie ufam im. Tracą ważne dla mnie maile a nie mogę tego
zaryzykować. Zatem mutt odpada. Zresztą kto raz widział KMail nigdy
więcej słowa mutt nie wymówi. Chyba, że ma zaufanie do tego co robi
procmail. Ja nie mam. Evolution też ładnie filtruje, tyle, że się
wiesza.
Poszukałem trochę na google i wygląda na to, że evolution nie jest zbyt
stabilnym programem. Wielu ludziom z różnymi dystrybucjami wiesza się
albo segvaultuje. Developerzy evolution nic z tym nie robią i właśnie
przymieżam się do zapytania ich dlaczego :)

A sylpheed chodź nie jest ładny, zapewne wiele potrafi. Ja bym jednek
wolał, żeby evolution działał...
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]