Kto używa evolution?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 10 Paź 2002, 14:48:47 CEST

On 10 Oct 2002 14:45:02 +0200
Marcin Wojtczuk <fastviper w telkab.pl> wrote:

> Zapomniałem dodać, że oczywiście fetchmail ani procmail nie wchodzą w
> grę. Nie ufam im. Tracą ważne dla mnie maile a nie mogę tego
> zaryzykować. Zatem mutt odpada. Zresztą kto raz widział KMail nigdy

ROTFL!!!!! Masz zwaloną konfigurację nie umiesz sam pokonfigurować. Tyle
osób z tego korzysta a tylko Tobie nie działa?

> więcej słowa mutt nie wymówi. Chyba, że ma zaufanie do tego co robi
> procmail. Ja nie mam. Evolution też ładnie filtruje, tyle, że się
> wiesza.

To nie używaj.

> Poszukałem trochę na google i wygląda na to, że evolution nie jest
> zbyt stabilnym programem. Wielu ludziom z różnymi dystrybucjami wiesza
> się albo segvaultuje. Developerzy evolution nic z tym nie robią i
> właśnie przymieżam się do zapytania ich dlaczego :)

Nie używaj!

> A sylpheed chodź nie jest ładny, zapewne wiele potrafi. Ja bym jednek
> wolał, żeby evolution działał...

To popraw. Masz klapki na oczach, nie umiesz poszukać innych programów
pocztowych. Rozumiem, że bardzo potrzebne są Ci terminarze, że tak
powolenej kobyły jaką jest Evo się czepiłeś?

                                                 Artur